Laden...

Het belang van bereikbaarheid

Als ondernemer weet je vast dat het lastig is altijd bereikbaar te zijn voor klanten. Als ondernemer heb je niet altijd tijd om de telefoon op te nemen en alle vragen van de klanten te beantwoorden. Dit is natuurlijk erg vervelend voor de klanten, maar ook voor je onderneming. De kans is namelijk aanwezig dat je hierdoor klanten misloopt en dat wil je natuurlijk. Toch ben je van mening dat andere dingen belangrijker zijn, dan elke keer de telefoon op te nemen. Het is toch van belang dat de klanten geholpen worden. Een goede oplossing voor dit probleem is het aannemen van een vaste kracht die de telefoonopname op zich neemt. Helaas is hier weinig tot geen budget voor. Het is natuurlijk om als klant je vraag te stellen via de social media accounts, maar je bent ook niet constant bezig met de social media. Je kunt natuurlijk ook niet direct reageren op social media accounts, hetzelfde geld voor het beantwoorden van de telefoon. Dit gaat niet ten goede van de klantvriendelijkheid, als gevolg hierop kunnen klanten naar de concurrent gaan. Daarom is het erg belangrijk als je een kleine onderneming hebt, dat je als bedrijf altijd bereikbaar bent en klanten wanneer het hun uitkomt vragen kunnen stellen.

Een ander goed alternatief is niet zelf je telefoon op te nemen, maar het uit te besteden. Een extern bedrijf neemt als het ware de telefoon voor jou op. De werknemers van een antwoordservice leest zich in over jouw bedrijf, zodat hij of zij op een professionele en gepaste manier vragen van de klanten kan beantwoorden. Het uitbesteden van een antwoordservice is niet duur en bespaart een hoop stress voor jou als ondernemer. Op deze manier kan je andere zaken meer aandacht geven wat de toevoer van nieuwe klanten kan stimuleren.

http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl

Gerelateerde artikelen die u mogelijk interesseren

In de dynamische wereld van IT wordt flexibiliteit steeds belangrijker. Of u nu een snelgroeiend bedrijf runt of een tijdelijke

De keuze voor bedrijfskleding heeft verschillende voordelen. Zo geeft het uw bedrijf een professionele uitstraling, het bedrijf wordt makkelijk herkend

Uit onderzoek is gebleken dat er een verband is tussen werkgeluk en de mate van uitdaging die werknemers krijgen. Natuurlijk

Als e-commerce ondernemer wil je jouw bedrijf laten groeien en succesvol zijn. Hiervoor is het belangrijk om op de hoogte

Een goede klantenservice is heel belangrijk voor een bedrijf. Als u gebruik maakt van efficiënte klantenservice software van Omnidesk, kunt

We kennen allemaal wel dakpannen, maar er bestaan meerdere soorten Dakwerken den haag. Deze soorten dakwerken zijn verdeeld over de

Wanneer je jezelf hebt buitengesloten is het eerste wat je doet waarschijnlijk familie bellen, familie die een sleutel hebben. Toch

De meest veelzijdige code die we dagelijks zien, wanneer we bijvoorbeeld boodschappen gaan doen, maar ook als we online iets

Een kerstboom zonder lampjes is natuurlijk geen echte kerstboom! De lampjes zorgen voor de warme sfeer en een gezellige uitstraling.

Originele cadeaus zijn de leukste manier om iemand te verrassen. Originele cadeaus vinden is een lastige opgave, want waar vind

Kun je beter verkopen als je effectief luistert? Eigenlijk moeten we zeggen: commercieel luisteren. Want dit betekent dat je oprecht

Een van de meest gebruikte en meest bestudeerde persoonlijkheidstheorieën is de big five persoonlijkheidstheorie. Er is vele jaren psychologisch onderzoek

  Meterkasten worden voornamelijk uitgebreid als een oude woning wordt gemoderniseerd of als er een grote verbouwing wordt uitgevoerd. De

Leer effectiever communiceren met de communicatietrainingen van Remarcable. Deze trainingen zijn er voor leidinggevenden en salesprofessionals die met communicatie meer

Overweegt u te investeren in bestekzakjes voor kerst? Heeft u een eigen horecaonderneming en wilt u graag met kerst wat

Wanneer iemand bewust in zijn laatste levensfase zit heeft diegene nog de kans om door te geven hoe hij of