Classactions
Image default
Dienstverlening

3 redenen om ING Mobile te bellen

Als u een smartphone-gebruiker bent, weet u hoe handig apps en mobiele sites kunnen zijn. Om ze echter met gemak te gebruiken, moet u uw bank of financiële instelling rechtstreeks bellen in plaats van via hun website. Banken en creditcardmaatschappijen verplaatsen steeds vaker al hun klantenservice van websites naar telefoongesprekken. In veel gevallen is online chat zelfs de belangrijkste methode geworden om klanten te woord te staan over gevoelige onderwerpen zoals fraudewaarschuwingen, het opnieuw instellen van wachtwoorden en meer. Als u een ING-klant bent en nog steeds de ouderwetse manier gebruikt van het bezoeken van uw kantoor of het bellen naar hun contact center voor hulp met uw rekeningen, geloven wij dat dit artikel uw manieren zal veranderen! Hieronder vindt u 3 redenen waarom u ING Mobile moet bellen als u klant bent van ING:

ING Mobile is een eenvoudige manier om uw saldo en transacties te controleren.

Met de ING Mobile app kunt u eenvoudig uw rekeningsaldo en recente transactiehistorie bekijken. De app kan u ook waarschuwen als u uw huidige rekeninglimiet overschrijdt. Als u uw volledige transactiehistorie wilt zien, is die informatie ook beschikbaar in de app. Veel banken bieden deze dienst aan, maar klanten weten vaak niet hoe ze hem moeten gebruiken. U kunt ING Mobile ook gebruiken om uw spaardoelen in te stellen en te beheren.

Met ING Mobile kunt u uw creditcardactiviteiten volgen.

Als u een creditcard bij ING hebt, kunt u ING Mobile gebruiken om uw creditcardaankopen in realtime te volgen. ING Mobile stuurt u een waarschuwing als er een transactie op uw rekening staat. Dit kan u helpen uzelf te beschermen tegen identiteitsdiefstal. U kunt uw aankopen volgen in uw ING Mobile-account op uw computer of smartphone.

ING Mobile kan u helpen de toegang tot uw rekening te herstellen.

Als u het wachtwoord van uw rekening bent vergeten of anderszins geen toegang krijgt tot uw ING Mobile-rekening, kan een medewerker u helpen uw wachtwoord telefonisch opnieuw in te stellen. U kunt ook de ING Mobile-app gebruiken om uw wachtwoord opnieuw in te stellen als u geen toegang meer hebt tot uw telefoon.

Tot slot

Hoewel online bankieren handig is, kan bellen met ING Mobile ook voordelen hebben. Als u uw bank belt, helpt een live medewerker u bij het oplossen van problemen en het verwerken van transacties. U kunt ook met een persoon praten over het opzetten van nieuwe rekeningen of diensten. Dit kan niet via een online chatsysteem. Als u hulp nodig heeft met uw ING-rekening, is bellen met ING Mobiel een goede manier om in contact te komen met een echte persoon.



https://klantenservicedirect.nl/