administratief medewerker
Wienerberger bekleedt de eerste plaats ter wereld in de productie en verkoop van snelbouw. In Europa zijn we marktleider in de productie en verkoop van gevelstenen, tegels en straatstenen. De bekende merken in de groep zijn Desimpel, Porotherm, Terca en Koramic. In België hebben we 11 productiebases, 2 showrooms en een hoofdkantoor. Meer dan 1.100 enthousiaste medewerkers zetten zich dagelijks in voor de ontwikkeling, productie en ontwikkeling van klantgerichte oplossingen.
Om onze verkoopafdeling verder te professionaliseren zijn wij op zoek naar enthousiaste verkoopmedewerkers (m / v) voor ons kantoor in Hasselt:
Jouw verantwoordelijkheden
- Na de introductiecursus ondersteun je ons business consultantteam op verschillende gebieden.
- Je volgt en volgt verschillende verkoopactiviteiten.
- Als technisch, administratief assistent werk je samen met business consultants om verschillende projectfiches in ons CRM-softwarepakket aan te maken en bij te houden.
- Op basis van de gestelde doelen kunt u ervoor zorgen dat het beste plan gebaseerd is op de aanstelling van onze business consultants.
- We hebben een brede klantenkring van aannemers, architecten, bouwpromotoren, dakdekkers, bouwdealers, etc. U kunt ervoor zorgen dat dit document altijd up-to-date is. Je maakt de lijst leeg, breidt hem uit, past hem aan, …
- Je stelt de nodige rapportages op voor het verkoopgesprek.
- U bent de hoofdgebruiker van ons CRM-softwarepakket.
- Als zakelijke medewerker kunt u ook collega’s helpen bij het uitvoeren van algemene organisatorische taken.
Jouw profiel
- Je hebt al een bachelordiploma behaald in een relevante studierichting: engineering, marketing, … als je geen passend diploma hebt, maar wel de nodige ervaring kunt opdoen, dan ben je zeker gekwalificeerd.
- Je hebt affiniteit met de branche en bent geïnteresseerd in onze producten.
- Vanwege de verscheidenheid aan verantwoordelijkheden en taken zijn wij op zoek naar een digitale, maar accurate, klantvriendelijke, echte teamplayer en persoon met sterke communicatieve vaardigheden.
- U kunt structuur en organisatie brengen, en planning is echt uw zaak. Je kunt zelfstandig werken, alsof je proactief bent en alleen denkt aan oplossingen.
- Je bent bekend met de huidige softwarepakketten (MS Excel, Word, Powerpoint). Als je kennis hebt van SAP en / of CRM, dan heb je een voordeel.
- Je spreekt vloeiend Nederlands. Frans heeft de voorkeur.
Ons aanbod
- Je komt terecht bij een bekende internationale organisatie met lokale gezinskenmerken.
- In deze uitdagende functie krijg je het initiatief en ontwikkel je de functie verder.
- We hechten veel belang aan de duurzaamheid van onze producten en medewerkers.
In ruil voor uw vakkennis en inzet zorgen wij voor aantrekkelijke salarispakketten, inclusief extralegale voordelen en de nodige opleidings- en doorgroeimogelijkheden. En het is op een gemakkelijk bereikbare locatie.

administratief vacatures receptionist vacature 6
|